Hello liebe Community,

wir veröffentlichen heute ein weiteres Update für unseren Launcher, nachdem letzte Woche die Stable und Open Beta bereits ein großes Bugfix erhalten haben.
Das wichtigste zuerst: Es wurde ein Problem behoben, welches den Launcher dazu verleitet hat zu versuchen die Open Beta von unserem Server statt aus dem Steam Workshop herunterzuladen wenn die Steam Version von Forces of Corruption genutzt wird.
Daneben behebt der Patch die folgenden Probleme:

- Fixed changelog always being re-downloaded
- Fixed OpenBeta not being deleted locally when user should use steam version
- Fixed small error in changelog load logic
- Removed the shader deletion on startup as it could crash the launcher on missing reg entries. It is now part of the start button instead. Also, we now delete shaders for all game versions (instead of only Steam), and only shaders installed by us.
- Updated Compa Check accordingly as the shader check is no longer required
- Fixed an error in the TPCModPath function which would return incorrect values if the user decided to install foc in a different library than the Steam.exe itself
- Steam version shaders now get removed if they previously were installed into Data/Art/Shaders
- Updated russian translation. Thanks to radiosmersh
- Shaders are no longer installed for steam version
- Compa Check hash updated for new steam version
- Shader list updated

Neben diesem Patch möchten wir all jenen unter euch danken die an unserer Pegasus Prelude Stabilitätsumfrage teilgenommen haben!
Wir haben einige sehr wichtige Einblicke gewonnen, welche wir nun auswerten um zu entscheiden, ob Pegasus Prelude bereit für die Stable Version ist oder nicht.

Eure,

sgmg logo min